Travel to Ukraïne! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu Travel to Ukraïne! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

Travel to Ukraïne!

Door: Rachel, Erica, Joëlle, Janouk en Monique

25 Juli 2016 | Hongarije, Boedapest

Hallo allemaal!

Zoals jullie zien is deze blog van zaterdag 23-07 wat later dan gepland en dat heeft een reden natuurlijk, maar dat komt zo. Vandaag ging de wekker heel vroeg namelijk 6.45 uur, omdat we om 8.00 uur ons mooie appartementje moesten verlaten en de trein van 9.30 uur moesten halen. Dit ging alllemaal niet vanzelf, want we moesten eerst nog over een hele rits roltrappen met onze koffers. Eenmaal bij de trein hadden we wat probleempjes met de koffers, die moesten namelijk ergens neergezet worden alleen was daar wat weinig ruimte voor. Iedereen om ons heen zat ons aan te kijken en te lachen... Heel genant dus! :) Maar goed weer een ervaring rijker. Eenmaal in de trein ging de tijd best snel en hebben we onze slaap weer bijgewerkt. Toen we in Nyereghaza aankwamen was de temperatuur 30 graden. Heerlijk dus! We werden opgehaald door Atilla en bij de grens verliep alles heel vlot. Dat scheelde enorm, want de temperatuur was aardig warm. Eenmaal aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Livia en werden we uitgenodigd voor het diner bij hen thuis. We moesten een heel stukje lopen en kwamen aardig wat lieftallige hondjes tegen. Dat was niet zo prettig vonden de meeste. Het diner was erg uitgebreid en onze buikjes zijn weer vol. Daarna hebben we nog de moestuin van Atilla en Livia bekeken, waar we een indruk kregen van alle flora en fauna at the farm. Daarna weer terug gegaan en lekker gerelaxt. Oja, de reden waarom we de blog nu pas plaatsen is omdat we even geen wifi hadden. :-) Nu gaan we er weer vandoor! Tot morgen!

Liefs van ons!