Rode buiken, benen en schouders - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu Rode buiken, benen en schouders - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

Rode buiken, benen en schouders

Door: Monique, Janouk, Joelle, Erica en Rachel

22 Juli 2016 | Hongarije, Boedapest

Hoi allemaal,

Vandaag was ons laatste vakantiedagje. We zijn de dag rustig begonnen met een ontbijtje. Daarna zijn we met de metro naar een prachtig zwembad gegaan. Zie hiervoor de foto's.
In het zwembad was de code rood: sommigen van ons zijn super verbrand. Jullie kunnen vast wel raden wie (;
Hierna zijn we het centrum van Boedapest nog even in gegaan om hempjes te kopen waar we onze namen op kunnen schrijven en met de kinderclub aan kunnen. Na veel gedoe, passen en meten hebben we blauwe hempjes gekocht.

Hierna zijn we uit eten gegaan. Dat was best heel lekker. De ober met een pruillip was wat minder lekker: die kan wel een cursusje klantvriendelijkheid gebruiken. We zijn met de metro naar het hostel gegaan. We hebben alles netjes klaar gemaakt voor morgen.

Nu zijn we moe en zijn we toe aan ons bed. Morgen wordt het vroeg opstaan dus we gaan slapen.

Tot de volgende keer !

• 23 Juli 2016 - 00:31

Hilde:

Lieve meiden!

Wat heerlijk om met jullie mee te lezen:) geniet nog even van de nachtrust en dan morgen op naar oekraine! Dat wordt best heftig waarschijnlijk, maar ook ontzettend leuk, geniet ervan.

Lieve monique en Janouk, geniet er nog een keer van en ik hoop voor jullie dat het weer mooi wordt! Hou me op de hoogte hoor en doe ze de groetjes daar <3