De eerste dag met de kinderen - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu De eerste dag met de kinderen - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

De eerste dag met de kinderen

25 Juli 2016 | Hongarije, Boedapest

Hallo allemaal,

Vanochtend waren we al vroeg wakker allemaal met een gezonde spanning voor datgene wat deze dag ons brengen zou. We begonnen de dag met het ontbijt en terwijl we aten kwamen de eerste kinderen al aan, dit waren bekenden voor Janouk en Monique. Gauw daarna kwam de volgende lading. We merkten dat we aan de kinderen moesten wennen, en zij aan ons. Maar dat nam hun enthousiasme en vrolijkheid niet weg. De Hongaarse leiding is niet wat we gewend zijn maar het is erg leuk. Met 40 kinderen knutselen is wel een hele opgave maar tegelijkertijd ook een uitdaging. Daarna gingen we nagels lakken en gel in de haren doen. Het was leuk om ze zo blij te maken met zoiets kleins. :) Daarna hadden we een bijbelstudie en gingen we Nederlandse liederen zingen met z'n allen. (Door de wereld gaat een Woord, U bent heilig, King of Kings and Lord of Lords). Al met al was dit een dag met ongelooflijk veel indrukken en blije gezichtjes.

Morgen staat ons ontbijt klaar om 8 uur en aangezien we best moe zijn, gaan we er nu voor zorgen dat we fris en fruitig klaarstaan.

Groetjes uit Csonkapapi!

Janouk, Erica, Rachel, Monique en Joëlle