Sunny sunday en nieuwe kinderen uit Nagydobrony - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu Sunny sunday en nieuwe kinderen uit Nagydobrony - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

Sunny sunday en nieuwe kinderen uit Nagydobrony

Door: Rachel, Erica, Joelle, Janouk en Monique

01 Augustus 2016 | Hongarije, Boedapest

Lieve allemaal thuis,

Daar zijn we weer! Gisteren (zondag) hadden we een iets andere zondag dan thuis. We hebben allereerst Bijbelstudie gedaan, buiten in de zon. De Bijbelstudie was van Rachel en ging over hoe het zou zijn als je tijdelijk het hart van Jezus zou hebben. Het was voor ons waardevol om daar bij stil te staan en te bedenken wat we dan anders zouden doen. We hebben met elkaar uit de opwekkingsbundels gezongen, begeleidt door Joelle. Onze gitariste! :-) Om 11.30 uur kwam Atilla ons ophalen om in een hard tempo en hoop gebobbel op de weg naar Nagydobrony te gaan. Daar was een arm romadorpje en zijn we naar de kerk geweest. Janouk & ik (Monique) vonden het erg bijzonder om hier te zijn, aangezien we daar ook kinderen zagen van vorig jaar. Het was mooi om te zien hoe ze gegroeid zijn en dat het goed met ze lijkt te gaan. 's middags heeft Atilla ons naar een meer gebracht waar we lekker konden zwemmen. Een goede verkoeling met het warme weer! Na afloop werden bij Atilla en Livia thuis een aantal van onze eerder benoemde wensen vervuld. Janouk kreeg haar pizza waar ze al lang op zat te wachten en Rachel was door het dolle heen toen ze na lange tijd eindelijk een ijskoud cola'tje kreeg. Lekker he Rach? ;-) Na de avond lekker rustig aan gedaan om vandaag (maandag) weer een nieuwe groep kinderen te ontvangen. Wij hadden nog maar net onze oogjes open of de kindjes waren er al. Janouk en ik (Monique) zagen opnieuw een aantal bekenden. Erg leuk! We hebben vandaag van alles gedaan. Liedjes gezongen, Bijbelverhaal, knutselen, nagels lakken en gel in de haren. Kortom een heerlijke dag! We genieten en tegelijkertijd missen we ook de kids van vorige week! Het naar huis gaan komt ook steeds dichterbij. Vrijdag gaan we alweer richting Boedapest en zit onze tijd hier er al weer op. Maar nu nog even niet aan denken :-) Nou tof dat je dit weer hebt gelezen en zo geinteresserd bent in ons werk hier!

Dikke knuffel van ons allen,

Rachel, Janouk, Erica, Joelle en Monique

• 03 Augustus 2016 - 09:06

Alice:

Halloa, meiden

SUPER, te horen dat jullie zo genieten , al is het ook erg vermoeiend denk ik, ene Janouk PIZZA hi,hi !!
    Succes, weer met de nieuwe kids, weet zeker dat deze ook weer ontzettend blij zijn en blijven deze dagen met jullie,

Liefs, Alice