Dag 2 Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu Dag 2 Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

Dag 2 Boedapest

Door: Rachel, Erica, Janouk, Joelle en Monique

21 Juli 2016 | Hongarije, Boedapest

Dag lieve mensen,

Vandaag is het alweer dag 2 in het mooie Boedapest. Vanochtend werd de een wat vroeger wakker dan de ander. Op straat is er veel lawaai en dat gaat in de nacht aan een stuk door. Sirenes en een tram zorgen ervoor dat je een aantal keer per nacht wakker wordt. Maar toch is het wel erg mooi om zo midden in Boedapest te zitten.

Vanochtend hebben we eerst wat boodschappen gedaan en zijn daarna gaan ontbijten. Na het ontbijt hebben we treinkaartjes en metro en tramkaartjes gekocht. Daarna zijn we naar het centrum van Boedepest gegaan. Daar zijn we in een aantal winkels geweest. Verder hebben we geluncht met daarbij een heerlijke gezonde smoothie. Ook hebben we een boottocht gemaakt. We zijn uitgestapt bij iets wat heel mooi zou moeten zijn. Wij dachten daar na het bezoeken van het eiland wel ietsje anders over :) Joelle vond het wel een lekker eiland, zij heeft daar heerlijk op de grond liggen slapen. Rachel probeerde ook nog met haar engelse skills een fiets te jatten, maar niet gelukt. We hebben wel veel mooie gebouwen gezien, zie hiervoor de fotos.

We gaan zo lekker slapen, groetjes vanaf hier!

Liefs,

Janouk, Joelle, Monique, Rachel en Erica