Veilig aangekomen.. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen.. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen..

Door: Janouk, Rachel, Erica, Joelle en Monique

20 Juli 2016 | Hongarije, Boedapest

Dag lieve mensen!

Wij zijn blij jullie mee te delen dat wij veilig zijn aangekomen in Budapest :) We hebben een goede vlucht gehad met enige vertraging, omdat er twee koffers in het bagageruim onderzocht moesten worden. Het is helemaal goed gekomen. :) Hierna zijn we bij een chagrijnige, stinkende taxichauffeur in de taxi gestapt die ons met hoge snelheid naar ons appartement heeft gebracht. En wat voor appartement! Prachtig (foto s volgen later), vier hoog en onder ons gezellige cafeetjes. We hebben uiteraard de Gyrros getest en die is zeker goed gekeurd. Nadat Rachel haar buik met aftersun heeft ingesmeerd, gaan we de dag met elkaar aflsuiten en daarna lekker slapen. Morgen hopen we Budapest verder te ontdekken...

Tot morgen!

Liefs uit Hongarije,
Janouk, Rachel, Erica, Joelle enMonique

• 21 Juli 2016 - 13:32

Alice:

Halloa,

Fijn te horen dat alles goed verlopen is, alleen een beetje jammer van de vertraging en de stinkende taxi
    chauffeur , hoop dat jullie deze week een beetje kunnen genieten voor dat jullie er tegen aan gaan in Oekraine !!!

Groetjes, Alice