Welkom op de weblog! Het is bijna zover! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu Welkom op de weblog! Het is bijna zover! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van oekrainewerkvakantie - WaarBenJij.nu

Welkom op de weblog! Het is bijna zover!

Door: Rachel, Erica, Joëlle, Janouk en Monique

18 Juli 2016 | Nederland, Rhenen

Lieve familie, vrienden, kennissen, collega's en andere geïnteresseerden,

Leuk dat jullie deze blog bekijken en ons willen volgen tijdens onze werkvakantie naar Oekraïne! Op 20 juli 2016 hopen wij met een groep van vijf, enthousiaste meiden voor bijna drie weken naar Oekraïne te gaan. Vanuit Stichting Hulp Oost-Europa zullen wij gaan meewerken aan de vakantiebijbelweken voor romakinderen in Csonkapapi. Iedere week komt er een groep van ongeveer vijftig romakinderen. De kinderen leven thuis vaak in armoede en met slechte voorzieningen op verschillende gebieden. Op het vakantiekamp kunnen zij genieten van veel dingen zoals; met elkaar knutselen, spelletjes spelen, luisteren naar Bijbelverhalen, zingen, eten/drinken enzovoorts. Bovenal krijgen ze aandacht, knuffels, liefde en hopen wij dat ze het hart van Jezus Christus en God de vader van dichtbij mogen ervaren en leren kennen.

Op deze blog zullen wij dagelijks onze belevenissen/ervaringen schrijven, zodat we ook jullie in Nederland op de hoogte kunnen houden van onze tijd daar. Veel leesplezier!

Veel liefs,
Rachel, Erica, Joëlle, Janouk & Monique